Toegang

Kleding etiquette

Op de Biltse Duinen hopen wij onze leden en gasten te begroeten in gepaste eigentijdse (golf) kleding. Dit betekent dat het bij ons is toegestaan te spelen in jeans maar niet in gescheurde of gerafelde jeans. Dat het is toegestaan te spelen in een (nette) korte broek, maar niet in een sportbroek of trainingspak. Het standaard shirt op golfbanen is een polo, dus geen T-shirt.

Wij willen u niet meer richtlijnen geven en laten het over aan uw discretie.
Voor verdere vragen kunt u zich altijd wenden tot de receptie (030 – 2280561).

Toegang tot de Baan

1. Reservering van starttijden is noodzakelijk voor iedereen die gebruik maakt van de baan. Bij voorkeur online.
2. De golfbaan is ter beschikking van leden van Golf & Country Club “De Biltse Duinen” (G&CC DBD) op de volgende tijden:

2a. Voor Eerstebaan (Senior en Junior) leden
Maandag t/m zondag van zonsopgang tot zonsondergang.
Ten tijde van wedstrijden aangegeven in het wedstrijdprogramma is beperkte speeltijd beschikbaar (030 – 2280561).

2b. Voor Tweede-baanleden
a. Van maandag t/m zondag van zonopkomst tot zonsondergang, mits in een flight met een Eerste baanlid.
b. Op donderdagochtend en zaterdagochtend in geval van een door de Golf & Country Club “De Biltse Duinen” georganiseerde wedstrijd.
Deze uitzonderingen gelden niet op erkende feestdagen.

2.c. Voor  Werkdagleden
Van maandag t/m vrijdag van zonopkomst tot zonondergang, mits geen feestdag

Online reserveren van een starttijd (maximaal 2 weken van tevoren)

• De baan is toegankelijk voor spelers met minimaal  baanpermissie.
  • Spelers dienen zich bij aankomst op de baan te melden bij de shop.
  • Spelers dienen een geldig label zichtbaar aan hun tas te bevestigen.
    (Voor leden van de G&CC DBD en voor spelers van Golfpark B.V. een jaarkaart of een greenfeekaart).